Odzyskany net - nadrabianie :) AVON Gel Finish Candy Apple

Wróciłam do was :)

Jest też internet
I nie ważne, że na zegarku 1:20
I wszyscy śpią

Ja napiszę wam recenzję :DD


ŻELOWY LAKIER DO PAZNOKCI
NOWOSC KATALOGU 7
OD AVON
Ps. Paczuszka do mnie idzie, z jeszcze 14 odcieniami :D
a 5 dojdzie inną porą :D
Obiecują nam:
*gładkość i ochronę  (gładkość ... Nie spotkałam lakieru, który by nie był gładki, za wyjątkiem przeznaczonych do nie bycia gładkim typu piasek, a ochrona ? Przed czym? :D ) 
NIE
*Intensywny kolor  w jednej warstwie
DUŻE TAK!
*trwałość i super mocny połsk
(Trwałość ... to ja bym mogła się kłócić. Standardowa. )
NIE
(Połysk? Na zdjęciach środkowy i malutki palec są pokryte Seche Vite. Nie widać różnicy połyskiem do pozostałych, więc tu się spisali)
TAK
 "Efekt żelowego manikiuru, jak z salonu! "  - Niech dalej pozostają w błogiej nieświadomości :D


Kolor ?
Trafi w każdą kobietę !!
Nawet tą, która ma ich pewnie kilka
 KLASYKA I PODSTAWA
Czerwień
Nie za mocna,  nie za jasna
W sam raz :)

Może zmienimy trochę sposób opisywania

Podzielimy na wady i zalety :)
Jeśli macie jakiekolwiek propozycje zmian, to piszcie śmiało
W planach mam też zakładki
(obowiązkowo!)

zalety:
*butelka: standardowa dla AVONu, bardzo praktyczna, płaska, prostokątka
zmieści się wszędzie
*pędzelek: Nie za cienki, nie za gruby. Klasyczny, bez rewelacji. 
*konsystencja: rzadka. Nawet bardzo. Ale jest przez to bardzo wydajny
Nakładanie i krycie: CUDO! Mimo klasycznego pędzelka, rozprowadza się świetnie, a tak napigmentowany, że faktycznie wystarczy 1 warstwa :)  

wady:
*zakrętka : nieszczelna, niesklejona :D
*wysychanie: oj długo, długo kolego
*zmywanie : u mnie niestety każdy czerwony lakier w kwestii zmywania jest na nie
Pobarwione skórki, z myć to... 10 wacików !!
 (oczywiście żartuję, ale 4 obowiązkowo)

Ogólnie szału nie robi.
Można by było oczekiwać więcej
6/10
Jeśli macie ochotę wypróbować, to zapraszam:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4163906547 

Pamiętanie jeszcze o planowanym rozdaniu z tym lakierem?
Chcecie? :)
 



10 komentarzy:

  1. żywiłam do niego nieco większe nadzieje. nie wiem czy kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj miałam na paznokciach ten sam kolor i faktycznie trwałość standardowa z zmywanie... do tej pory mam czerwone skórki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor paznokci. Dobrze, że wróciłaś :)

    vici-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentuje ale duży minus za tak długie schnięcie. Nie dla mnie :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudowny <3 uwielbiam czerwienie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się lakier czerwony podoba,to piękna paznokci ozdoba.
    Ładnie się prezentuje,kolorem inspiruje :)

    OdpowiedzUsuń