Shinybox Gift Love zawartość! - u dołu postu dodatkowe zbliżenia/opisy/składy

Szybciutko przedstawia zawartość i uciekam ,

potem uzupełnię posta :)

6 produktów + 2 próbki

W tym 4 pełnowymiarowe
1 miniaturka
1 gratis (pełnowymiarowy - jako piąty)



Dwustronna ulotka

I tu jestem nie zadowolona :(
Żel okropny
Losowo były różne zapachy żelu FM group  lub masełko z TBS :( lub żel z TBS
W kolejności według rozpiski

U mnie trafił się zapach brzoskwinki
 

U mnie krem pod oczy Visage Parfait
Druga możliwość to krem membranowy IQ2 


Losowo
U mnie (zdjęcia niżej)


Losowo



Cena 20? Wygórowana
Fm jak i np. Avon, posiadają cenę wyjściową. Najczęściej produkt jest o połowę tańszy tzw. "promocje"
Myślę, że cena tego żelu waha się od 7-12 zł dla klientów - dla konsultantów 3-8 zł.
Gęsty brzoskwiniowy żel pod prysznic. Umyłam nim ręce aby obeznać pierwsze wrażenie.
Gęsty. Myślę sobie - wydajny !
Zapach unosi się obłędny
Słabo się pieni
Ale wiecie co ....
Siedząc i skrobiąc posta coś niezbyt ciekawe mi pachniało ...
W końcu doszłam do tego, że to moje dłonie ...
Nie chcecie wiedzieć z czym kojarzy mi się ten zapach który pozostał na dłoniach

Opis może nie najlepszy :D
Ale taki na chwilę ;D 

I skład




20 zł za maskę (na jedne - dwa użycia)  i shaker ? ...





6.15 zł za 85g.
Myślę, że i za 4 się znajdzie





13 zł
No ... W miarę :)




Nowość. 35 zł  za 10 ml
Trwa promocja na stronie syis - 31,50
 




Próbki dwóch masełek
Ceny za 200 ml to ok. 15 zł
 





 






 



12 komentarzy:

  1. Mam trochę inną wersje u mnie znalazło sie masełko z The Body Shop :) zapraszam na porównanie www.agatalavocat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żel z FM tylko w wersji waniliowej chyba i byłam bardzo zadowolona, gęsty, niesamowicie wydajny, pięknie mył i nie wysuszał skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się zawartość tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam troszkę inne, i ciesze się bo zawartośc którą dostałam bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość :) Nic, tylko testować i zdać nam relację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdziłam Ci temat tego zelu z FM, bo jak pamiętałam on do tanich nie należy. I nie myliłam się cena regularna to 20,10 zł, a cena dla konsultanta wynosi 80% podanej kwoty. FM od Avonu różni się głównie niebotycznymi cenami :)
    Choć wydaje mi się, że próbuja w zamian dać jakąś jakość. Przynajmniej takie jest moje odczucie, nie testowałam zbyt wielu produktów, ale miałam styczność z zarówno perfumami (co w Avonie w ogóle nie występuje, prócz wód perfumowanych czy toaletowych), jak i drognymi kosmetykami do makijażu i byłam zadowolona.
    Szczególnie polecam ich bazę pod cienie, nadwyraz wytrzymała. Chyba była najlepszą bazą jaką póki co w życiu testowałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że ten zel to takie rozczarowanie. Ta edycja raczej by mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam podobne, niedługo prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń