Wejdź w to !!

Hm ....

Tak zerkam , zerkam na nowe wpisy i widzę nową akcję

Mi się bardzo spodobała

A jako, że warunkiem uczestnictwa u kogoś jest wzajemność na swoim blogu/fp 
Tak więc :

"Biorę udział w inicjatywie "Podaj dalej": pierwsze pięć osób, które skomentuje mój status zwrotem "wchodzę w to" i w wiadomości prywatnej poda mi swój dokładny adres, otrzyma ode mnie niespodziankę w którymś momencie 2015 roku - może książkę, bilet, coś wyhodowanego lub przygotowanego przeze mnie, może pocztówkę albo długi list, będzie to niespodzianka! Nie będzie ostrzeżenia i stanie się to, gdy będę mieć nastrój albo znajdę coś dla Ciebie i przyjdzie pora Cię uszczęśliwić . Te pięć osób musi podjąć taką samą inicjatywę, wkleić tekst takiej samej treści w status na Facebooku. Róbmy dla siebie więcej miłych rzeczy!"


Czekam !!

 

12 komentarzy: